Jeśli dostarczony towar jest niezgodny z umową lub posiada jakiekolwiek wady, przysługuje Państwu możliwość złożenia reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji(jeśli została udzielona). Na złożenie reklamacji mają państwo rok od momentu zauważenia wady, a okres ochrony z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia otrzymania towaru.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, jednak zdecydowanie najwygodniej i najbezpieczniej jest to zrobić poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@supermet.pl. Możliwe jest także zgłoszenie telefoniczne oraz poprzez panel użytkownika sklepu.
W celu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu poprzez e-mail należy zawrzeć:
imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail do odpowiedzi(jeśli jest inny od adresu, z którego wysłano wiadomość),
numer zamówienia lub numer faktury, ewentualnie datę dokonania zakupu,
nazwę/oznaczenie i kolor/typ zakupionego towaru,
opis wad uzasadniających zgłoszenie reklamacyjne oraz wszelkie znane okoliczności ich powstania,
preferowany sposób załatwienia reklamacji(naprawa, wymiana, zwrot)
Przy zgłoszeniu w formie pisemnej zawsze potwierdzamy otrzymanie zgłoszenia i informujemy o dalszych krokach.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia. O decyzji informujemy poprzez e-mail, a w niektórych przypadkach także telefonicznie.